Urmărire comandă

Tipuri de livrare

Efectuăm livrările cu ajutorul acestor parteneri competenți.

Desigur, puteți comanda multe dintre produsele noastre foto ridicându-le în magazine și în magazine. Puteți găsi magazinul cel mai apropiat de dvs. folosind Magazin Finder. [ Localizator magazin][1] . La comandă, după conectare / înregistrare, puteți selecta cu ușurință magazinul de unde puteți ridica produsul foto utilizând funcția de căutare a magazinului. Găsiți și selectați cel mai apropiat magazin după codul poștal sau numele orașului! <br><br>Excepțiile sunt doar produsele care, datorită dimensiunii lor, nu pot fi sCarcasăate sau sigilate într-un magazin. Acesta poate fi cazul, de exemplu, cu decorațiuni de pereți mai mari. Puteți găsi posibile metode de livrare în [ Lista de prețuri][2] . Aici puteți alege dacă doriți o preluare în magazin sau o livrare la domiciliu. <br><br>Comenzile sunt sCarcasăate de magazine timp de trei luni. Pentru a vă ridica comanda din magazin, va trebui să imprimați o confirmare a comenzii sau un card de identitate. Dacă o persoană pe care o autorizați o caută pentru pachetul dvs., persoana respectivă va avea nevoie de o autorizație scrisă adecvată. Dacă alegeți această metodă de livrare, puteți plăti în mod convenabil pentru comanda dvs. la plata la magazin.<br><br> [1]: https://cewe.hu/uzletkereso.html<br> [2]: ../services/arl.html

Livrarea sigură a coletelor la domiciliu. Mulți ani de experiență și expertiză garantează că produsele foto CEWE sunt livrate în siguranță și rapid. <br><br>Doriți să ridicați produsul foto pe care l-ați comandat acasă sau la serviciu? La comandă, alegeți livrarea convenabilă la domiciliu după check-in / înregistrare! <br><br>Partenerul nostru este GLS Date de contact ale partenerului nostru: Număr de telefon: + 36-29-88-67-00 E-mail: info@gls-hungary.com <br><br>Serviciul pentru clienți GLS vă va primi apelul între orele 7:00 și 20:00 în zilele lucrătoare. <br><br>Când este expediat? Produsele fotografice vor fi livrate în ziua lucrătoare următoare finalizării lor. GLS va livra de luni până vineri, între orele 8:00 și 17:00 <br><br>Unde pot găsi mai multe informații despre pachetul meu? Urmărirea pachetelor »Funcția de căutare a pachetelor disponibilă pe site-ul web GLS este disponibilă în orice moment al zilei. Puteți găsi numărul de pachet necesar pentru căutare în e-mail care confirmă finalizarea produsului foto. După căutare, istoricul pachetului este afișat imediat - împreună cu confirmarea de primire în cazul livrării cu succes. <br><br>Nu sunt la adresa de expediere în ziua livrării. Ce să fac? Dacă doriți să schimbați locul sau ora de livrare, puteți face acest lucru pe site-ul packag.eu în ziua lucrătoare înainte de livrare. Puteți găsi parola necesară pentru a o modifica în e-mailul de confirmare a informațiilor despre pachetul GLS. <br><br>După 3 încercări nereușite de livrare, pachetul va fi returnat furnizorului de servicii. <br><br>Cât costă livrarea la domiciliu? Livrarea la domiciliu costă 599 HUF brut, indiferent de greutatea coletului. <br><br>Dacă valoarea comenzii dvs. depășește 20.000 HUF, utilizați codul cupon „LIVRARE GRATUITĂ” și puteți primi comanda gratuit! Cuponul poate fi utilizat pentru comenzi mai mari de 20.000 HUF dintr-un grup de produse. Nu poate fi combinat cu alte reduceri. <br><br>»IMPORTANT: Costurile de expediere pot varia atunci când comandați diferite categorii de produse. Puteți găsi [costurile de transfer aici][1] «<br><br> [1]: https://www.cewe.hu/szolgaltatasok/arlista.html

Sunteți în mișcare constantă, nu vă puteți ridica comanda acasă? Solicitați comanda dvs. de la oricare dintre colectoarele FOXPOST! <br><br>Detaliile de contact ale partenerului nostru: Număr de telefon: +36 1 999 0369 E-mail: info@foxpost.hu Site web: www.foxpost.hu <br><br>Serviciul pentru clienți FOXPOST vă va răspunde la apel între orele 9:00 și 21:00 în timpul săptămânii. <br><br>Când va fi plasat pachetul în automat? Produsul foto va fi plasat în automatul dvs. în următoarea zi lucrătoare. <br><br>Unde sunt colectoarele FOXPOST? Mașinile de colet FOXPOST sunt disponibile în centrele comerciale. La nivel național, există 118 distribuitoare automate în funcțiune și acest număr crește! <br><br>Ce produse foto sunt disponibile pentru coletul FOXPOST? Dimensiunea maximă a ambalajului care urmează să fie plasat este de 60x36x62 cm. <br><br>Cum obțin produsul foto pe care l-am comandat? Atunci când comandați atât online, cât și cu software-ul de comandă CEWE Photo World, puteți selecta cu ușurință cel mai apropiat coletist FOXPOST folosind căutarea punctelor de preluare. După selectare, vă rugăm să introduceți numărul dvs. de telefon mobil (Important: numărul de telefon mobil ungar, fără caractere și spații speciale, de ex. 06201234567) în câmpul dat - acest lucru poate fi diferit de numărul de telefon furnizat în timpul înregistrării. Veți primi un SMS și un e-mail prin care vă anunță plasarea coletului, inclusiv codul de deblocare care vă va permite să deschideți ușa automată care ascunde coletul. <br><br>Cât costă să primești produse foto de la colete FOXPOST? Taxa de colectare este de 599 HUF brut. <br><br>Dacă valoarea comenzii dvs. depășește 20.000 HUF, utilizați codul cupon „LIVRARE GRATUITĂ” și puteți primi comanda gratuit! Cuponul poate fi utilizat pentru comenzi mai mari de 20.000 HUF dintr-un grup de produse. Nu poate fi combinat cu alte reduceri. <br><br>»IMPORTANT: costuri de transfer atunci când comandați diferite categorii de produse«

Suntem la dispozitia dumneavoastra! Sunați-ne!

Date de contact ale serviciului nostru pentru clienți: 06-1-451-1088, de luni până duminică: 8:00 - 17:00
100% GARANȚIA SATISFACȚIEI
serviciu expres
Serviciu clienți, sfaturi personale în fiecare zi a săptămânii