Urmărire comandă
Serviciul clienți
0316 300 693

Tipuri de livrare

Efectuăm livrările cu ajutorul acestor parteneri competenți.

Multe dintre produsele noastre cu fotografii pot fi, desigur, comandate în magazin și ridicate din magazinele noastre. După înregistrare/ logare, pe parcursul comenzii, aveţi posibilitatea de a selecta magazinul în care doriţi să preluaţi produsul foto personalizat. Căutaţi şi selectaţi magazinul cel mai apropiat, prin introducerea codului poştal/ localitate.

Singurele excepții sunt produsele care, din cauza dimensiunilor lor, nu pot fi depozitate într-un magazin. Acest lucru poate fi valabil, de exemplu, pentru decorațiunile de perete mai mari. Puteți găsi metodele de livrare disponibile în Lista de prețuri . Aici puteți alege dacă doriți preluare personală din magazin sau livrare la domiciliu.

Comenzile sunt stocate în magazine timp de trei luni. Pentru a vă ridica comanda de la magazin, va trebui să imprimați o confirmare a comenzii și veți avea nevoie de o carte de identitate. În cazul în care o persoană pe care ați autorizat-o se duce să vă ridice coletul, aceasta va trebui să aibă autorizația scrisă corespunzătoare. Dacă optați pentru această metodă de livrare, puteți plăti comanda în mod convenabil la casa magazinului.

Livrarea în siguranță a coletelor dvs. cu livrare la domiciliu. Ani de experiență și expertiză garantează că produsele fotografice CEWE sunt livrate în siguranță și rapid.

Doriți să vă ridicați produsele foto comandate de acasă sau de la serviciu? Alegeți livrare la domiciliu convenabilă după ce vă logați/înregistrați la comandă!

Partenerul nostru este GLS Date de contact : Număr de telefon: 0269 501 900 E-mail: info@gls-romania.ro

Pentru modificări/întrebări contactaţi serviciul Relaţii cu Clienţii GLS de luni până vineri între orele 08:00 – 19:00.

Când voi primi comanda procesată? Produsele comandate vor fi livrate peste 2-3 zile lucrătoare de la primirea înştiinţării despre comanda procesată. GLS livrează de luni până vineri, în intervalul orar 8:00-17:00.

Unde găsesc mai multe informaţii despre colet? Urmărire comandă » Prin intermediul sistemului GLS online de urmărire al coletelor, puteţi afla informaţii despre statusul livrării în orice moment. Numărul coletului este menţionat în e-mail-ul de înştiinţare primit la finalizarea comenzii.

În ziua livrării nu voi fi disponibil la adresa indicată, cum procedez? În cazul în care doriţi să modificaţi data sau locul livrării contactaţi serviciul Relaţii cu Clienţii GLS prin telefon sau prin adresa de e-mail, cu o zi lucrătoare înainte de livrarea coletului. Numărul de colet GLS îl găsiţi în e-mailul de Comandă procesată.

După 3 încercări nereușite de livrare, pachetul va fi returnat furnizorului de servicii.

Cât costă livrarea la domiciliu? Livrarea la domiciliu, indiferent de greutatea coletului costă 9,90 RON. În cazul în care comanda conține mai multe categorii de produse, care au termene diferite de procesare și livrare, taxa de transfer se adaugă pe fiecare categorie de produs în parte.

Dacă valoarea comenzii este mai mare de 300 Lei, pentru livrarea gratuită utilizează codul de voucher ”LIVRAREGRATUITA”! Beneficiază de acest voucher dacă valoarea comenzii dintr-o singură categorie de produse este mai mare de 300 Lei. Discountul nu poate fi cumulat cu altă reducere.

»IMPORTANT: costul livrării poate varia în funcție de categoria produselor. Puteți găsi costurile de transport aici «

Suntem aici la dispozitia dumneavoastra! Sunați-ne!

Date de contact ale serviciului nostru pentru clienți: 0316 300 693, de Luni până Vineri între 9.00-17.00, Sâmbăta și Duminca între 10.00-18.00
100% GARANȚIA SATISFACȚIEI
Livrare promptă
Serviciul clienți, sfaturi personalizate și creative în fiecare zi a săptămânii